پرسش های متداول

کاربران گرامی : 

با توجه به سوالات رایج پیش‌آمده برای کاربران بعضی از سوالات در پایین پاسخ داده ایم اکنون مطالعه‌ نمایید 

و در صورت نیافتن پاسخ مناسب، از طریق پشتیبان آنلاین یا تماس تلفنی  با ما در ارتباط باشید . 

 

 

 

 

×××××××××××××××××××××××××:××××××××××××××××××××××××××××

 

سوالات خود را با ما در میان بگذارید:

چرا مردم مارا انتخاب می کنند؟

دریافت در 24 ساعت
پاسخگویی 24 ساعته
محصولات محافظت می شوند
قیمت حمل و نقل پایین

ارسال در تهران رایگان 

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

پاسخ: هزینه‏ ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ: زمان رسیدن سفارش به مشتریان محترم بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.

سفارشاتی که خارج از ساعت کاری در سایت گذاشته می شود مورد تایید می باشد یا خیر؟

پاسخ: خیر به علت نوسانات بازار سفارشاتی که قبل و بعد از ساعت کاری در سایت گذاشته می شود قطعی نبوده و باید حتما برای تاییدیه با همکاران ما در پشتیبانی هماهنگ شود.

سفارش‌ها چه زمانی به پست تحویل داده می‌شود؟

پاسخ: همه سفارش‌‏های پستی پس از طی کردن مراحل پرداخت هزینه ی پستی و مبلغ بار قبل از ساعت ۱۴ به واحد پستی تحویل داده می شوند لازم

به ذکر است اگر پرداخت هزینه بعد از ساعت مذکور باشد ارسال بار به روز بعد موکول خواهد شد.

 

آیا قیمت‌‏های شما نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

پاسخ: تمام تلاش بر این است که قیمت ها به روز باشد و با کمترین  سود در اختیار مشتریان قرار بگیرد. 


کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ: گاهی به دلایل مختلف عرضه  نشدن  کالای مربوطه ، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود"

و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست،یا در صورت لزوم  با این حالموجود" یا "به زودی" امکان پذیر خواهد شد می‏‌توانید برای اطلاع از

موجود شدن و عرضه کالا در سایت، با تیم فروش تهرانسل تماس گرفته و یا کانال تلگرامی ما را دنبال نمایید.


 

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ :،شما می توانید با شماره های اعلام شده در قسمت تماس با ما تماس گرفته و سفارشات خود را ثبت نمایید تا با موجود شدن

کالای سفارش داده شده با شما تماس گرفته شود.


مبلغ  سفارشات خریداری شده در چه زمانی باید پرداخت شود ؟

پاسخ: با توجه به همکاری ما با  کاربران در سراسر نقاط کشور مشتریانی که از شهرستان ها خریداری می نمایند  پس از ثبت سفارش خود در سایت

www.tehrancel.ir  یا سفارش تلفنی از طریق شماره حساب های اعلام شده در قسمت  شماره حساب ها می توانند مبلغ مورد نظر خود را واریز

نمایند.

برای آن دسته از مشتریانی که در تهران یا اطراف تهران می باشند از طریق سایت، ٰنحوه ی پرداخت خود را به صورت پرداخت  بانکی یا پرداخت در محل

انتخاب نمایند.

 

پس از سفارش آنلاین در سایت چه کاری باید انجام بدهیم ؟

پاسخ:پس از ثبت سفارش آنلاین همکاران ما در پشتیبانی با شما تماس گرفته تا مراحل ارسال سفارش انجام گیرد.

چرا در سایت بعضی از شماره ها قیمت ندارند ؟

پاسخ:به دلیل نوسانات شدید در بازار و همچنین بالا رفتن قیمت سیم کارت ها گاهی قیمت بعضی از سیم کارت ها برداشته می شود.

 

تا چه زمانی امکان نگهداری سفارش تا زمان ارسال در انبار مقدور میباشد؟

پاسخ:پس از هماهنگی با پشتیبانی و در صورت موجود بودن کالای مورد نظر و واریز مبلغ فاکتور تا ساعت 4عصر همان روز 

نگهداری مرسوله شما در انبار امکان پذیر میباشد.

 

تا چه زمانی امکان نگهداری سفارش ثبت شده در سایت تهرانسل در صورت واریز نکردن مبلغ امکان پذیرمیباشد ؟

پاسخ:خرید شما تا ساعت 3عصر همان روز 

نگهداری میشود ودر صورت تسویه نکردن فاکتور سفارش شما به روال فروش برگردانده میشود

 

چند روش برای ورود به سایت تهرانسل:

با سرچ کردن در گوگل به صورت فارسی تهرانسل یا تهران سل میتوانید به راحتی وارد سایت بشوید.

یا میتوانید در آدرس بار www.tehrancel.ir یا www.tehrancell.ir را سرچ کنید و وارد سایت بشوید.

 

 


تماس با ما